מקלב על משבר מינוי שר המשפטים: "יהיו התפתחויות דרמטיות"

    אסתי פלד No Comments on מקלב על משבר מינוי שר המשפטים: "יהיו התפתחויות דרמטיות"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מעריך כי לאחר משבר מינוי שר המשפטים בממשלה, יהיו התפחויות דרמטיות וכי בנט כבר סגור עם השמאל. על התחבורה הציבורית במירון מתריע מקלב: "אם כולם יבואו בשעה אחת, יהיה קריסה"

    צילום: פלאש 90
    9:55
    12.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on סעדה משיב לבריק: "נביא זעם; צה"ל כבר מנצח בעזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר התחבורה אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למשבר בממשלה על רקע מינוי שר המשפטים ואמר, "מה שקרה היום יהווה תפנית ביכולת להקים ממשלת ימין, זה מדאיג. המשבר עם כחול לבן כבר היה, אבל זה עכשיו יפגע מאוד. יהיו התפתחויות דרמטיות" העריך מקלב.

    יחד עם זאת הבהיר, "בוודאי שלא נשב בממשלה אחרת, עם שותפים שרוצים לזרוק אותנו למזבלה. אם תוקם ממשלת שמאל נאלץ להתמודד עם זה מהאופוזיציה, ולשמור על חיי ההלכה והתורה".

    על התמיכה הנחרצת בנתניהו הסביר, "אנחנו לא חושבים שצריך לזרוק אבן לבאר. לכן לא הלכנו לנתניהו וצעקנו לו שהוא אשם בהכול. הרי רוצחים אותו. אנחנו נותנים לנתניהו את כל הגיבוי, העיקר להקים ממשלת ימין. היום התרחקנו מזה, אחרי שבימים האחרונים זה היה נראה קצת יותר קרוב. אבל ברור לי שבנט סגור כבר מראש עם השמאל, והשאר תירוצים".

    על ההיערכות בתחבורה הציבורית למירון וממנה אומר מקלב, "כבר שנים בגלל הפקת הלקחים, החלטנו שלא יהיה תחבורה ציבורית בלילה. אחרי ישיבה ממושכת עם המשטרה וכו', הבנו כמה זה מורכב במקום כזה צפוף עם מאות אלפי איש. כל תזוזה קטנה הכול יקרוס. לחברות הפרטיות יש כל הלילה, הם לא מגיעים עד ההר".

    מקלב פנה לציבור ואמר, "אם כולם יבואו בשעה אחת, יהיה קריסה. הציבור חייב להבין שזה הדרך היחידה לשמור עליהם. התחבורה הציבורית תסתיים בשעה 12:00 ברוב המקומות. היו לי הרבה פניות והסברתי להם, אנחנו לא רוצים שיהיו חילולי שבת המוניים".



    0 תגובות